Întrebări frecvente
Cumpărături

Costul standard de livrare al unei comenzi este de: 25 Lei.
Comenzile în valoare de minim 300 lei beneficiază de livrare gratuită în toată țara.

Livrearea se face prin curier rapid (FAN courier) și durează 1-2 zile lucrătoare după ce comanda a fost confirmată de un operator.
Pentru produsele digitale (eBook, audiobook) ce nu implică livrarea unui colet fizic disponibilitatea acestora este oferită în contul dumneavoastră de client imediat ce a fost confirmată plata acestora.

Factura pentru comenzile realizate pe site se emite la cerere sau se poate descărca din contul de client.

Comenzi și Plată

Comenzile se pot achita online cu cardul în momentul plasării lor sau se pot plăti ramburs la curier în momentul livrării.
Plata online se poate efectua cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plăți (Netopia Payments).
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că procesatorul de plăți (Netopia Payments) nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac in lei sau euro, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele editurasoma.

Produsele marcate ca și favorite (folosind iconița cu inimioară) rămân salvate în contul dumneavoastră pentru a putea fi comandate ulterior cu ușurință. Ele nu reprezintă nici o datorie contractuală din partea dumneavoastră cu privire la obligația de plată ulterioară, nici din partea Editurii Soma cu privire la disponibilitatea acestora în momentul în care doriți să faceți o comandă fermă.

În acest caz ne puteți contacta folosind una din metodele de aici pentru a ne oferi mai multe detalii legate de situația apărută și pentru a soluționa aceasta.

O comandă trimisă nu poate fi modificată. Pentru a modifica o comandă realizată cu plata ramburs ne puteți contacta pentru anularea comenzii greșite și puteți plasa o nouă comandă cu produsele dorite.
Pentru comenzile achitate cu cardul este necesar să ne contactați pentru a vă putea returna suma înainte de trimiterea comenzii către dumneavoastră prin curier.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.